Кейси та факти

Як характеризують людину її музичні вподобання

Видання Telegraph опублікувало результати дослідження, проведеного психологами Кембриджськ...

Читати далі

Кейси та факти

Для чого потрібна ліцензійна музика та як її отримати

Вимоги до музики для ресторанів, магазинів та інших закладів...

Читати далі

Кейси та факти

Який вплив музика для фону робить на людину?

Цікаві факти щодо фонової музики...

Читати далі

Кейси та факти

Вплив музики на мозок людини

На що здатна музика? Розповімо про найбільш дивовижні властивості музики....

Читати далі

Кейси та факти

Як дизайн впливає на нашу підсвідомість

З точки зору брендів ти повинен виглядати однаково, будь то візитка, білборд або сайт. Як ...

Читати далі

Кейси та факти

Дослідження впливу музикою на психіку людини і на процес продажів

Велика кількість дослідницьких робіт показали, як впливає музичний супровід на зростання п...

Читати далі

Кейси та факти

Використання мотивуючої фонової музики на робочих місцях

Важливим впливом фонової музики вважається можливість відходу від реального стану....

Читати далі

Кейси та факти

OMNI-Channel і сенсорний маркетинг - любов і ненависть

Розвиваються технології комунікації, і разом з ними зростають вимоги споживачів....

Читати далі

Кейси та факти

7 способів збільшити середній чек

Існує кілька ефективних і при цьому абсолютно легальних способів збільшити прибутковість в...

Читати далі

Кейси та факти

Що змушує нас робити покупки?

У квітні-травні 2014 року було проведено опитування, в якому взяло участь 42 чоловіки і 68...

Читати далі

Кейси та факти

Що потрібно покупцеві: інтерпретація результатів опитування

Нам хочеться затриматися в такому місці продажів, де нас оточують приємні кольори, запахи,...

Читати далі

Кейси та факти

Indoor TV - один з найефективніших інструментів реклами

Реклама сьогодні не обмежується листівками, вивісками і плакатами. Динамічний контент спри...

Читати далі

Кейси та факти

Нові підходи в рітейлі, які допоможуть утримати покупця

Менеджер з маркетингу групи компаній «Пілот» Антоніна Полішкіна, розповіла про новітні тех...

Читати далі

Кейси та факти

Атмосфера в магазині: чого хоче покупець?

В опитуванні взяли участь 110 осіб (42 чоловіки та 68 жінок у віці від 20 до 25 років). До...

Читати далі