Кейси та факти

7 способів збільшити середній чек

7 способів збільшити середній чек

Це показник прибутковості магазину і будь-якої іншої торгової точки, який дозволяє визначити, скільки витрачає покупець. Чим більше цей показник, тим вищий дохід об'єкту. З цим все зрозуміло.

Існує кілька ефективних і при цьому абсолютно легальних способів збільшити прибутковість вашого бізнесу. До того ж ми говоримо не про новомодні маркетингові інструменти на зразок підбору унікального аромату магазину або записи гімну вашої компанії. Ці способи збільшення продажів, безперечно, ефективні, але тільки за умови, що ви вже досягли певних успіхів і хочете вийти на новий рівень (як правило, міжнародний). Тут і зараз у вас проблеми іншого роду: є магазин і є покупець, який не хоче витрачати більше, ніж вже витрачає. Виправити ситуацію можна кількома способами.

Способи збільшення середнього чеку

  • Особисті продажі. Один з активних методів збільшення середнього чеку. При цьому консультанту зовсім не обов'язково бігати за клієнтом і благати щось купити; досить сказати щось на кшталт «Обов'язково придбайте батарейку до цієї бритви», і сума чеку автоматично збільшиться на пару доларів. Пропонуйте красиву упаковку і подарункові пакети, покажіть покупцеві аксесуари, якими можна доповнити куплений ним костюм, - словом, дійте, і результат вас приємно здивує!
  • Рекламні акції. Промо-акції бувають двох видів: можна просто розповідати про себе і постачати потенційних клієнтів невеликими презентами - бізнес-сувенірами вашої компанії або хоча б друкованими матеріалами, а можна запропонувати клієнтові подарунок в обмін на покупку. Повірте, подарунки любить кожен, так що прибуток магазина, безсумнівно, зросте!
  • Грамотна викладка. Найчастіше викладкою товарів на ринках і в магазинах займаються недосвідчені мерчендайзери, які не знають, як залучити покупця. І це - фатальна помилка. Наведемо лише кілька прикладів правильної викладки товарів: поряд з гелями для душу варто розмістити симпатичні мочалки, стрункі ряди баночок з шампунем можна доповнити тюбиками з бальзамом для волосся і гребінцями, а у відділі мікрохвильових печей та іншої техніки для кухні не забудьте поставити спеціальний посуд.

Підвищуємо інтерес споживача

  • Воблери і інші укажчики. Воблерами називають невеликі картонні або пластикові бирки, які кріпляться до полиць за допомогою прозорої ніжки. Воблер зазивно погойдується над товаром і повідомляє важливу для покупця інформацію: «тільки сьогодні ціна на цей товар знижена на 30%», «обов'язково спробуйте новий сорт шоколаду», «станьте учасником акції» і так далі. Це ненав'язливий, але вельми ефективний спосіб збільшити середній чек.
  • Дублювання викладки. Безпосередньо біля каси грамотні підприємці виставляють товари, які розташовано зовсім в іншій частині магазину - наприклад, журнали, зубні щітки, приладдя для гоління, шоколад, а також товари, на які діє спеціальна ціна.
  • Навігація. Ваш клієнт повинен без клопоту знаходити те, що йому потрібно, і в цьому допомагають укажчики та інші інформаційні таблички. Крім того, в торговому залі обов'язкова присутність консультантів, готових допомогти клієнту в будь-який момент.
  • Звуковий супровід. У всіх великих магазинах встановлено спеціальне обладнання для трансляції фонової музики і повідомлень. Спілкуйтеся з покупцями, розповідайте про спеціальні пропозиції та оновлення асортименту, в кінці кінців, бажайте покупцям хорошого дня. Все це позитивно відіб’ється на розмірі середнього чеку.