Кейси та факти

Атмосфера в магазині: чого хоче покупець?

Атмосфера в магазині: чого хоче покупець?

Дане дослідження проводилося фахівцями компанії в період з квітня по травень 2014 року. В опитуванні взяли участь 110 осіб (42 чоловіки та 68 жінок у віці від 20 до 25 років). Дохід опитуваних був середнім або вище середнього.

Результати опитування спонукають задуматися багато про що. Відповідаючи на перше запитання 30% респондентів визнали, що відчувають вплив технологій сенсорного маркетингу, проте 31% учасників опитування помітили, що нічого про них не знають.

Одне з питань було присвячено визначенню чинників комфорту в торгових точках з різною продукцією. Порівнювалася критерії, на підставі яких точки з продажу взуття та одягу, а також продовольчі магазини (FMCG) можна вважати комфортними. Респонденти відзначили, що до таких факторів в магазинах одягу та взуття можна віднести якісний сервіс з боку обслуговуючого персоналу (30%), дизайн приміщення і оформлення вітрин (26%), фонову музику (19%). Учасники опитування вважають надзвичайно важливими для комфорту в продуктовому магазині сервіс з боку персоналу (28%), дизайн і оформлення вітрин (26%). Особливу увагу слід приділити тому, що як особливий фактор комфортності люди виділили аромат: 26% назвали його значущим (тобто запах так само важливий, як оформлення торгового простору).

Музика

Якщо говорить про музику, то молоді покупці очікують почути в місці продажу одягу і взуття мажорну (44%), швидку і ритмічну музику (25%). Однак деяким клієнтам приємні повільні й спокійні мелодії. Лише 8% споживачів зізналися, що байдужі до музичного супроводу їх шопінгу.

Запахи

Приходячи в магазин одягу і взуття, клієнти будуть раді запаху цитрусових (47%), натуральних матеріалів, таких як шкіра і дерево, (26%). Опитувані не проти солодких запахів, таких як ваніль.

Вибір магазину і феномен спонтанної покупки

Кольори, запахи, звуки, ввічливе звернення створюють неповторну атмосферу місця продажу. Від неї залежить лояльність клієнтів: 52% респондентів вважають, що саме атмосфера впливає на те, чи прийдуть вони в магазин повторно.

У процесі дослідження було виявлено цікавий факт: далеко не всі покупці роблять покупки свідомо. Іноді буває, що річ купується спонтанно (час від часу так надходять 65% респондентів), а для деяких такий режим покупок і зовсім вважається звичним (6%).

Висновки

Створення приємної атмосфери в магазині за допомогою сенсорних технологій може зробити процес шопінгу більш приємним для клієнтів, підвищити продажі і популярність торгової точки. Звернення до фахівців в цій справі допоможе досягти всіх поставлених цілей на сто відсотків. Компанія Маркет Мьюзік знає, як важлива робота з сенсорними технологіями, тому допоможе вам створити ідеальний простір для здійснення покупок.