Кейси та факти

Дослідження впливу музикою на психіку людини і на процес продажів

Дослідження впливу музикою на психіку людини і на процес продажів

Велика кількість дослідницьких робіт показали, як впливає музичний супровід на зростання продажів. Згідно з цими дослідженнями виявили значне зростання часу, який люди проводили в магазинах при звучанні фонового супроводу. В результаті росли і продажу.

Яка фонова музика повинна бути? Як впливає музика на емоційний стан людини?

Популярні композиції в офісі або супермаркеті віднімають увагу відвідувачів від заданих цілей, коли фонова музика справляє на них вплив. Оптимальний варіант - повне наповнення атмосфери приміщення музикою, створення спокою й умиротворення. Популярні мелодії тільки знижують купівельний рівень в супермаркетах і ефективність в діловій сфері.

Фонові композиції повинні бути ідентичні хітам, але без відволікання уваги покупців і співробітників.

Як впливає жанр музики на людину? Вплив класичних творів

Як показали дослідження, при класичних композиціях люди готові були викласти великі суми для оплати товарів, тобто покупці віддавали перевагу продукції за вищою ціною.

Даний ефект прямо пов'язаний з культурними традиціями відвідувачів, цей результат можливий і при інших подібних жанрах музики.

Фонова музика для підприємств роздрібної торгівлі

За дослідженнями, покупці пересуваються уповільнено по торговим залам при звучанні повільної фонової музики.

Подібний результат можна бачити і в закладах ресторанів. Клієнти залишалися надовго, якщо чули спокійні композиції.

Якщо у вас є заклад швидкого харчування, в якому бажано, щоб відвідувачі довше проводили свій час за столиками, то оптимально підійдуть гучні і швидкі мелодії. Разом з тим в роздрібній торгівлі вибирають довше утримувати клієнтів, тому спокійна фонова музика більше підходить.

Відвідувачі на 23% більше викладають коштів в ресторані з повільними композиціями.

Яким мелодіям віддати перевагу для офісу: швидким або повільним?

В офісі при роботі над завданнями можна включати швидкі мелодії. Фонові композиції повинні узгоджуватися з рівнем настрою працівників. Вранці добре впливає повільна мелодія, в післяобідній проміжок краще підходить щось швидке для розгону післяобіднього сну. Згідно з дослідженням встановлено, що швидка музика сприяє підвищенню ефективності праці на 11 відсотків при порівнянні з відсутністю музики при роботі, і на 21 відсоток у порівнянні з часом повільних композицій.

В умовах повторення операцій, коли не потрібно творче мислення, повільні твори знижували виробіток, а швидкі, навпаки, збільшують. Музика, що супроводжує робочий процес, позитивно впливала на моральний стан працівників. Зазвичай, люди уникають тих місць, де присутня гучна фонова музика. Бари з гучною музикою, що заважає розмовам, повні відвідувачів, активно питущих спиртне.

Підведемо підсумок. Використання фонових композицій відповідних жанрів і гучності сприяє збільшенню продажів. Цікаво, яким буде ваш вибір музики в закладах?