Кейси та факти

Indoor TV - один з найефективніших інструментів реклами

Indoor TV - один з найефективніших інструментів реклами

Реклама сьогодні не обмежується листівками, вивісками і плакатами. Динамічний контент сприймається краще і активно привертає увагу. Використання мультимедійних технологій говорить про респектабельність компанії, не дратує потенційного клієнта.

Indoor TV з'явився серед інструментів реклами не так вже й давно. Це носій інформації у вигляді індор реклами, яка відображається на плазмових панелях, моніторах. Демонстрація рекламних повідомлень проходить в багатолюдних місцях, щоб віддача була максимальною. Джерело сигналу для моніторів - персональний комп'ютер, а сама трансляція і управління контентом здійснюється за допомогою програм. Доставка відеоматеріалів може проводитися через супутниковий канал, Інтернет і навіть кур'єром.

Найчастіше Indoor TV має у своєму розпорядженні безпосередньо в місцях продажів: торгівельних, розважальних центрах та супермаркетах. Ви можете анонсувати майбутні акції або системно проводити рекламні компанії - Indor TV зможе залучити цільову групу. Ця технологія вимагає окремих витрат, однак вона практично завжди окупається.

Як працює IndoorTV (індор реклами)

Рекламне телебачення вступає в контакт зі споживачем:

  • привертає увагу;
  • iнформує його про товар або послугу;
  • формує думку про анонсований товар (або послуги);
  • спонукає прийняти рішення заглянути в магазин і зробити покупку.

Час і місце трансляції підбирається таким чином, щоб ці етапи були пройдені. Наприклад, логічно показувати рекламу магазину, який розташований в даному торговому центрі.

Переваги TV-Indoor

  • Це новий рекламний засіб. Людина втомлюється від усього традиційного і перестає сприймати повідомлення як актуальну інформацію. Медіа засоби здатні пробитися крізь потік інформації, що оточує людину, і заволодіти її увагою. Цим же фактором обумовлено і позитивне ставлення споживачів до подібної реклами.
  • Легкість сприйняття. Динамічні зображення, особливо в звуковому оформленні, сприймаються набагато краще.
  • Адресність. Розміщення екранів дозволить вам точно знати, яка аудиторія буде вашим глядачем. Тому ви зможете взаємодіяти безпосередньо з цільовою аудиторією.
  • Постійний контакт з аудиторією. Глядач не може переключити рекламу, тому якась кількість людей завжди буде дивитися ваш ролик.
  • Ефективний вплив. Те, що реклама не дратує, є актуальною і доречною, призводить до того, що сила впливу рекламного повідомлення значно збільшується.
  • Універсальність. Indoor TV може рекламувати будь-які товари, бренди і послуги!
  • Індивідуальний графік. Ви можете самі вибрати, коли показувати ваш ролик (час доби), визначити його тривалість і т.п.
  • Оперативне повідомлення. Система Indoor TV допоможе вам якомога швидше розповісти про початок розпродажів, знижки або відкритті магазину!
  • Унікальність. За допомогою цього маркетингового засобу ви можете довгий час підтримувати імідж бренду, виділити себе з сірої маси.
  • Цінова доступність. Реклама за допомогою Indoor TV не є більш витратною, ніж інші види реклами.

Сьогодні система Indoor TV є однією з найефективніших технологій просування, тому не пропустіть можливість скористатися їй!