Кейси та факти

Що потрібно покупцеві: інтерпретація результатів опитування

Що потрібно покупцеві: інтерпретація результатів опитування

Нам хочеться затриматися в такому місці продажів, де нас оточують приємні кольори, запахи, звуки. Магазин припаде до душі, якщо, приходячи в нього, ми будемо відчувати особливу атмосферу. Її створенням і займається сенсорний маркетинг. Компанія Market Music є експертом в сфері чуттєвого маркетингу. Регулярні опитування населення дозволяють їй дізнатися, чого дійсно хоче споживач.

У квітні-травні 2014 року Market Music провела анкетування 110 покупців у віці від 20 до 25 років із середнім або вище середнього доходом. Опитування мало на меті дізнатися про обізнаність населення про сенсорний маркетинг, ставлення до нього, а також визначити переваги аудиторії.

Населення і чуттєвий маркетинг

Результати опитування говорять багато про що: більша частина опитуваних нічого не чула про чуттєвому маркетингу (31%), але при цьому деякі відчувають, що знаходяться під впливом цих технологій (29%). 23% знають про існування такого терміну, всього 12% читали про це, і 5% самі працювали з сенсорним маркетингом на практиці. Це означає, що аудиторія досить недосвідчена, у неї ще не притупилася чутливість до сенсорних методів впливу.

Технология сенсорного маркетинга

Частотність і спонтанність покупок

Всі ми ходимо по магазинах. Тільки як часто? Опитування показує, що люди відвідують торгові точки, в основному, 1-5 разів на місяць (1-2 рази-31%, 3-5 раз-29%). Такий шопінг не можна назвати регулярним, але некоректно вважати його одиничним.

Тим часом, гуляючи по торговим центрам, учасники опитування здійснюють спонтанні покупки (в цьому зізналися 65%, причому 6% завжди купують таким чином). Що ж впливає на клієнтів при здійсненні незапланованих придбань і виборі магазину?

Спонтанность покупок

Комфорт

До значущих чинників комфорту в магазинах товарів тривалого користування (одяг і взуття) респонденти віднесли якісне обслуговування (30%), дизайн магазину і оформлення вітрин (26%), музичний фон і аромат важливі не в такій мірі (19 і 15%), але без них атмосфера відразу втрачається.

Магазины одежды и обуви

Музика супроводжує нас всюди. Потрібно вивчити пристрасті аудиторії, щоб відповідати її смакам. Позитивна (44%), швидка і ритмічна музика (25%) - ось що хоче чути покупець, прогулюючись по торговому залу.

Музыка в магазине

З ароматів відвідувач магазину одягу та взуття надасть перевагу свіжим запахам, наприклад, цитрусові (52%), запах виробів, наприклад, шкіри або хутра (26), відповідати їх настрою будуть і солодкі запахи (15%).

Ароматы для магазина

Відвідуючи продуктовий магазин, клієнти звертають увагу на сервіс (28%), аромат (26%), і дизайн (26%). Свіжа їжа повинна пахнути смачно: не дивно, що запах відіграє важливу роль в сприйнятті продуктової торгової точки.

Оценка факторов комфорта

В цілому, якщо обстановка в місці продажу припаде до смаку покупцеві, то він буде повертатися знову і знову: 52% учасників опитування зазначили, що саме сприятлива атмосфера буде одним з вирішальних аргументів за те, щоб нанести візит в магазин.

Налагоджуючи зв'язок між власниками торгових точок і клієнтами, команда Market Music допомагає не тільки збільшити продажі, але і створити неповторну атмосферу для кафе, ресторану, продуктових і непродовольчих товарів. Ми знаємо, чого хоче клієнт, тому нам під силу зробити комфортним ваш торговий простір.