Кейси та факти

Що змушує нас робити покупки?

Що змушує нас робити покупки?

У квітні-травні 2014 року було проведено опитування, в якому взяло участь 42 чоловіки і 68 жінок (всього 110 осіб). Вік респондентів - від 20 до 25 років, дохід можна визначити як середній або вище середнього.

Осознанность покупок

В процесі опитування з'ясувалося, що 31% опитаних нічого не знають про сенсорний маркетинг, проте помітили, що нерідко купують речі спонтанно (65%). Деякі респонденти (6%) зізналися, що такі покупки роблять часто, частина людей завжди робить покупки свідомо (29%).

Поряд з цим, 29% відзначили, що відчуває вплив арома-і аудіо маркетингу в торгових центрах.

Начальник служби маркетингу Market Music Костянтин Єленєв коментує отримані дані: «Результати опитування свідчать, що рівень обізнаності про маркетинговий вплив на здійснення покупок - невисокий, всього 29%. А беручи до уваги той факт, що в опитуванні взяла участь «просунута» молодь, дані по населенню країни в цілому будуть значно менше, - зазначає фахівець. - Досвідчені продавці сьогодні активно користуються цією ситуацією: застосовуючи правильні технології арома-і аудіо супровід в місцях продажів, не тільки створюють комфортні умови, а й керують відвідуваністю, часом перебування, а також спонукають купувати товари! Цим і пояснюється досить високий відсоток спонтанних покупок».

Респонденти також висловили потребу в якості сервісного обслуговування (30% в магазинах одягу та взуття і 28% в продуктових магазинах), дизайну інтер'єру (26%), звернули увагу і на музичний фон і аромат (19% і 15% - в fashion-магазинах , 6% і 26% - в продуктових). Вимоги покупців цілком логічні: коли не хочеться поспішати у виборі товару, одним з обов'язкових умов є комфортна обстановка. Легкі мелодії, приємні запахи зроблять шопінг більш тривалим і різноманітним. Як вважають експерти Market Music, представники продуктових магазинів повинні стежити не тільки за свіжістю повітря, але і насичувати його різними ароматами.

Учасники опитування дуже рідко бувають індиферентні до музики, що грає в місці продажів (всього 8%). 44% любить позитивні мотиви, чверть респондентів активно здійснює покупки під ритмічну, і швидку музику.

Дані компанії Market Music говорять про те, що всі найбільші міжнародні торговельні мережі використовують технології сенсорного маркетингу: і в комплексі, і частково. Це викликано тим, що абсолютно всі опитувані відповіли, що від атмосфери в торговій точці залежить лояльність клієнтів, а 52% запевняє, що саме на це вони звертають увагу, коли вирішують, чи прийдуть в магазин ще раз.

Інформація про компанію

Компанія Market Music - лідер ринку чуттєвого і аудіо-маркетингу. Вона успішно розвиває бізнес в країнах СНД, Балтії, США та Бразиліїї. Market Music розпочала свою діяльність у Мінську на початку 2012. Її творець Кирило Кірін - молодий амбітний підприємець, фахівець музичної індустрії (увійшов до трійки кращих ді-джеїв Білорусі: 3-е місце премії Best DJ.BY 2009).

Market Music - єдина компанія, яка реалізує послуги професійного сенсорного маркетингу в комплексі. Вона працює з усіма видами роздрібних мереж, кафе, ресторанами, готелями, банками, кінотеатрами і центрами дозвілля. Сьогодні Market Music - команда з 30 кваліфікованих фахівців в сфері маркетингу і більше 150 клієнтів в країнах СНД.


Більш детальну інформацію про значущість факторів см. В Табл. 1 і 2.

Сенсорный маркетинг

Спонтанность покупок