Кейси та факти

Як дизайн впливає на нашу підсвідомість

Як дизайн впливає на нашу підсвідомість

З точки зору брендів ти повинен виглядати однаково, будь то візитка, білборд або сайт. Як показує аудіо маркетинг, ситуація складається зовсім по-іншому. Якщо бренд супроводжує AphexTwin, а в телефоні LetMyPeopleGo, то обов'язково буде дисонанс.

Якщо в компанії пропонують послугу з розробки аудіо логотипу, значить, вони мають на увазі невеликі композиції, довжиною від трьох до п'яти секунд. Вони пропонують послухати кілька варіантів. Замовник слухає і не може визначитися з потрібним варіантом. У нашій фірмі підхід зовсім інший. Фахівці створюють аудіо-ДНК - півхвилинний твір, що характеризує торгову марку. Композиція включає всі цінності і завдання, які охоплюються брендом на музичній мові. Завдання для Аероекспресу полягала в тому, щоб показати організацію людяною і орієнтованою на клієнта. Ми використовували при створенні композиції голос людини. Даний метод був використаний нами при співпраці з французькими залізницями.

При включенні динамічних композицій покупці швидко пересувалися між полицями, а при спокійних мелодіях - не поспішаючи лавірували від однієї полиці до наступної.

Ми пропонуємо своїм клієнтам не 3-5 секунд, а цілу систему. Завжди потрібно бути в курсі подій для нагадування про те, щоб всі рекламні матеріали містили логотип, і відчувалася система. Для різних засобів комунікацій (телебачення, Інтернет, радіо) у нас є індивідуальна адаптація. В даний час мобільні інтерфейси схильні до звукової акцентури. Озвучування всіх свайпов і кліків дозволяє закріплювати інформацію в свідомості відвідувачів, дії яких схильні до аудіального шлейфу.

Класичні композиції присутні на всіх заходах організації, раніше звучали гімни, але це вже інша історія.

Останнім часом найбільш важливий тендер аудіо маркетингу відноситься до компанії «Аерофлот». Бріф довжиною один абзац і сенсом про те, що Аерофлоту необхідна пісня, адже у Трансаеро вже є своя мелодія. Над брендінгом працювало британська компанія, а над піснею і текстом - люди, мало знайомі з брендом. Цікаво, що раніше для Аерофлоту гімн був написаний самим Висоцьким.

Під час роботи з ARTPLAY у нас вийшло зробити креативну концепцію звучання простору ARTPLAY, що складається з освітнього елемента, наприклад, цитат або перерахувань про дні народження в цей день і музичної атмосфери, пов'язаної за допомогою датчиків і інтернет-ресурсів, таких як Gismeteo. При дощовій погоді звучать композиції, пов'язані з дощем, при сонячній - грає Боб Марлі.

При великому скупченні людей присутня одна композиція, при меншому - інша. У вечірній час після роботи транслюється повідомлення про запори на дорогах.

Музика впливає на формування ритму в твоєму житті. Важливим моментом є підбір треків. Вранці музика повинна будити, в обід - невелика перерва, ввечері - знову розгойдування. Іноді бізнесу потрібно довше затримати відвідувачів або, навпаки, скоріше звільнити територію.