Музика

Для кого звучить фонова музика, для покупців або співробітників?

Для кого звучить фонова музика, для покупців або співробітників?

При виборі фонової музики для магазинів виникає питання: музичний супровід для співробітників або клієнтів? Спробуємо розібрати ситуацію.

Потрібно пам'ятати, що уподобання ваших працівників можуть не збігатися з вашими власними. Ви прагнете до створення оптимальної обстановки для вибору товару, співробітники можуть слухати музику в якості розваги, яка допомагає скрасити роботу.

Як повідомили працівники торгових залів, їм, справді, важко усвідомити, що фонова музика - це важлива складова комунікації з покупцями. Як правило, вони починають розповідати про свої музичні уподобання. Працівники воліють, щоб в залі звучали їхні улюблені твори, що і зрозуміло. Проводячи години на робочому місці, вони хотіли б бути в сприятливій атмосфері. В результаті назріває конфліктна ситуація між керівництвом компанії і персоналом. Керівництво впроваджує музичну концепцію, а працівники її відкидають і підключають композиції, що відповідають їхнім потребам. В результаті гроші витрачені марно, мережа без єдиної концепції та оформлення для своїх відділень. Крім цього, відтворення неліцензійного контенту веде до накладення штрафних санкцій.

Якщо персонал не усвідомлює вашу музичну концепцію, вони сприймають її як розважальний елемента при проведенні робіт. Тоді вам потрібно переконливо розповісти їм про те, що музичний супровід використовується тільки в якості маркетингового інструменту. Необхідно надати їм можливість в складанні концепції для того, щоб вони зрозуміли, що за композиції у них звучать. Рекомендується показати працівникам опис концепції та зауваження фахівців. Так вони зрозуміють ваші принципи і побачать результат вашого рішення, оскільки їх зарплата прямо залежить від кількості проданих товарів.

Склад плейлиста

Існує думка, що час звучання мелодій плейлиста має відповідати найдовшому перебуванню покупців в залі.

Наприклад, покупець знаходиться в магазині хвилин п'ятнадцять, тоді буде достатньо плейлиста на двадцять-п'ятнадцять хвилин. Ви можете включати найцікавіші композиції, що найкраще характеризують ваш товар. Неприємність в тому, що це не сподобається співробітникам, адже їм доведеться насолоджуватися треками кілька разів на день. З огляду на тривалість робочого часу, можна дізнатися необхідний розмір плейлиста. Музика буде звучати в різній послідовності, тому співробітники не втомляться від прослуховування заїждженої мелодії. Якщо співробітники працюють по 8 годин, необхідно 24 години музичних композицій. Крім того, слід регулярно оновлювати плейлист, щоб виключити докучання.

Може виникнути інша проблема, пов'язана з просторістю плейлиста, що може зменшити бажаний результат. Рішення залишається за вами, що виявиться важливішим, але пам'ятайте про наступне:

  • правильно підібрані мелодії роблять торгову марку привабливою для покупців, важливість цього буде залежати від комунікаційної стратегії;
  • регулярні повтори стануть демотивуючим фактором для персоналу. Мотивація зазвичай сприяє збільшенню продажів;
  • важливим моментом є інформування персоналу про принципи музичного супроводу. Причини, що впливають на включення вами музики, різняться з причинами, через які люди нею насолоджуються. Даний фактор потрібно пояснити.

Оптимальний варіант залежить від сфери та напрямку розвитку вашої справи. Готовий варіант відсутній, як такий. Всі рішення повинні бути продуманими і персонал повинен їх усвідомлювати.

Створити плейлист без вад допоможуть фахівці нашої компанії.