Музика

Фонова музика для магазинів

Фонова музика для магазинів

Музика, яка грає в ресторанах, торгових центрі або кафе вже давно використовується всіма грамотними бізнесменами для залучення потоку клієнтів. Потужні корпорації міжнародного рівня розуміють, що це дуже вигідний вид маркетингу, адже завдяки йому продаж підвищуються в рази.

Першими, хто почав використовувати фонову музику в своїх закладах були американці. Ще в 50-х роках минулого століття вони зрозуміли, як сильно впливає музичний супровід на кількість покупок. Вони включали не тільки звичайну розслаблюючу музику, а й розбавляли її періодичними рекламними роликами. Їх маніпуляції привели до зростання кількості покупок в середньому на 15%. Цікаво, що музику вони вибирали абсолютно рандомно, а техніка була не особливо сучасною, але не дивлячись на це, їхня ідея працювала.

У підсумку, вони прийшли до висновку, що приємна і ненав'язлива музика з періодичної рекламою впливають на покупців і змушують їх робити імпульсивні покупки, розслабляючи їх підсвідомість і створюючи приємну атмосферу. Більш того, споживачі стали більше часу проводити в магазинах, що було безсумнівно успіхом для підприємців.

Створюючи приємну атмосферу і покращуючи настрій покупців після важкого робочого дня фонова музика стає потужним маркетинговим апаратом. Самі магазини покращують свій імідж і стають більш оригінальними і не схожими один на одного, що в підсумку збільшує товарообіг.

Фонова музика для магазинів і маркетинг

Багато підприємців вірять, що цілком достатньо включити популярну радіостанцію на старій магнітоли і покупці, підспівуючи, тут же почнуть виносити всі товари. Однак, все не так просто, неякісно підібрана музика на підсвідомому рівні буде відштовхувати і відволікати покупців, після чого вони захочуть швидше вийти з магазину.

В наші дні бізнесмени все частіше звертаються до професіоналів для підбору кращої музики для магазинів і торгових центрів. Причина в тому, що необхідно вибрати якісну апаратуру і заповнити безліч бланків на покупку музики і її законне використання. Для цього й існують окремі організації, які вирішують всі питання щодо технічної та юридичної сторони.

Найбільш зажаданими та популярними жанрами є джаз, інструментальна музика або лаундж. Саме під ці мелодії покупці охочіше купують. Так само, англійські хіти в спокійному стилі і вітчизняна музика допомагають залучити більше клієнтів.

Згідно з аналізом маркетологів, повільна інструментальна музика здатна збільшити час перебування покупця на 17%. Що стосується грошей, то витрачають вони в середньому на 38% грошей більше, ніж якщо б звучала швидка і енергійна мелодія. Саме тому, необхідно грати тільки повільні мелодії без різких звуків в магазинах вище середнього класу, де не буває багато людей, але вони здатні зробити імпульсивні покупки на одиниці більше, ніж вони планували.

Як приклад, у великих торгових центрах, де більше всього магазинів нижче середнього класу, як правило включають швидку і веселу музику. Це допомагає приймати рішення швидше і не застоюватися в чергах або примірочних. Подібний жанр музики не дає топтатися довго на місці, вибираючи або приміряючи речі.