Музика

Музика - провісник свята в торговому залі

Музика - провісник свята в торговому залі

Згідно з результатами вивчення європейської ліцензуючої організації, транслювання відповідного музичного супроводу сприяє створенню у клієнтів піднесеного настрою, що збільшує прибуток компанії.

Практично всі співробітники компанії, які беруть участь в дослідженні погодилися, що клієнти більш задоволені і щасливі в торгових точках, де є музичне оформлення. 81% опитаних відвідувачів зізналися, що фонова музика для магазинів створює спокійну атмосферу для здійснення покупок.

Фонова музика для свята або заходу

Фонове супроводження також збільшує знаходження покупців в магазині. Більше половини аудиторії сказали, що готові провести більше часу в магазині з привабливою музикою. У той же час 76% відвідувачів пояснили, що музичний супровід розслабляє їх, а 66% покупців зізналися з тим, що музика ліквідує непотрібну тишу і дозволяє не звертати увагу на інших клієнтів.

На додаток до вищесказаного, у 95% співробітників магазинів музичний супровід формує більш позитивну робочу обстановку і збільшує ефективність їх роботи. До речі, для 83% працівників демотивуючим фактором є відсутність музики на робочому місці.

Крім цього, важливим є і жанр музики. Для 88% співробітників більше подобаються популярні композиції відомих авторів, а не оброблені твори або щось невідоме, вважаючи за краще якісні композиції.

Також потрібно пам'ятати, що фонова музика для магазину повинна грати у відповідному місці. Не покладайтеся в усьому на уподобання персоналу компанії, тому як оформлення точки продажів і музичний супровід - це ключові моменти, що несуть покупцеві правильну інформацію.

Наприклад, в магазині одягу для молодого покоління найкраще підійдуть сучасні популярні композиції або щось не таке відоме, але дуже ритмічне. Молодь повинна усвідомлювати, що знаходиться в місці, де можна придбати модні і стильні речі. І, якщо тут буде звучати, наприклад, група DeepPurple, то може відбутися невеликий дисонанс, який негативно вплине на продажі.

А ось з речами для слабкої статі, вікової категорії 35-45 років ситуація зовсім інша. В цьому випадку музика повинна використовуватися таким чином, щоб допомогти заспокоїтися і уважно розглянути одяг, забувши про навколишнє оточення. У таких точках бажано використовувати спокійні композиції, скажімо, adultpop або джаз.

На цій сторінці ви можете вибрати для себе потрібний варіант фонової музики або звернутися по телефону або формі зворотного зв'язку до одного з наших консультантів.