Музика

Музика для бізнесу

Музика для бізнесу

Багато вітчизняних компаній до сих пір недооцінюють вплив маркетингових стратегій на розвиток бізнесу. Так, ми навчилися більш-менш грамотно використовувати рекламу, періодично влаштовуємо розпродажі і всілякі акції з метою привернути клієнтів і вдаємося до послуг промоутерів.

Але західні фахівці, які вивчали поведінку покупців довгі роки, стверджують, що найнадійніший спосіб вплинути на клієнта - впливати на підсвідомість. Звичайна людина (не беремо до уваги екстрасенсів) має 5 почуттів. В рамках бізнесу найсильнішими можна вважати зір і слух: ми купуємо те, що привертає нашу увагу. За останні роки ми зробили величезний крок вперед в плані візуального оформлення товарів: красиві упаковки, стильний дизайн, незвичайний інтер'єр магазинів і офісів. А ось управляти людиною за допомогою звуків вміють далеко не всі.

Створення і розробка унікального музичного контенту для бізнесу: навіщо?

Уявімо собі ситуацію. Ви дивитеся телевізор, починається реклама. Ви збираєтеся переключити канал, як раптом чуєте, що в якості музичного супроводу ролика використана ваша улюблена пісня. Швидше за все, ви додивитеся рекламу до кінця. Чи не тому, що вам потрібен цей товар! Вам просто подобається пісня.

Гуляючи по торговому центру, ви напевно зайдете в магазин, звідки доноситься приємна мелодія. У кафе, де колонки не розриваються від блатних мотивів і заїждженої попси, хочеться посидіти трохи довше і замовити ще одну чашку латте. Фахівці з продажу про це знають і активно використовують технологію «аудіомаркетинг» у своїй непростій справі. У свою чергу, компаній, які займаються розробкою музики для бізнесу поки що не так багато, проте, їх послуги користуються попитом. Чим займаються ці фірми?

Щоб зрозуміти, яка музика допоможе «розворушити» ваш бізнес, потрібно провести цілий ряд досліджень. Для цього фахівці компанії на кілька днів «поселяться» в вашому магазині (офісі, барі, клубі, автосалоні - потрібне підкреслити). В першу чергу, вони вивчать асортимент. Потім фіксують, в який час відбувається більше число покупок. Потім маркетологи проаналізують, хто купує ваш товар: стать, вік, зовнішній вигляд, можливий соціальний статус. На підставі цих даних вони складуть портрет вашого потенційного клієнта. І, нарешті, фахівці компанії по створенню і розробці унікального музичного контенту проведуть невелике опитування серед покупців, щоб зрозуміти, чи задоволені вони обслуговуванням.

Хто володіє інформацією, той володіє світом, чи не так? Всі отримані відомості уважно вивчають і розробляють універсальний образ потенційного клієнта. Це цілком реальна людина, яка має певний дохід, захоплюється якимись видами спорту, читає таку-то літературу і слухає цілком конкретну музику.

Музичні уподобання клієнта є не що інше, база контенту для вашого бізнесу.

Оригінальність сьогодні в ціні, тому ваша музика повинна бути унікальною. Композитори і фахівці з аранжуванням створюють фірмові мелодії вашої компанії, які, тим не менш, стилістично не відрізняються від популярної музики, яку так любить ваш покупець.

І справа, як то кажуть, в капелюсі! Можете використовувати оригінальний контент в рекламних роликах на ТБ і радіо або просто включати в магазинах.

Музика для бізнесу - це ненав'язливий, але ефективний вплив на підсвідомість, який позитивно позначається на продажах. Якщо ви до цих пір в цьому сумніваєтеся, спробуйте розробити унікальний музичний контент для вашого бізнесу. Ви будете приємно здивовані!