Музика

Музика для новорічного настрою: використання аудіомаркетингу для залучення покупців

Музика для новорічного настрою: використання аудіомаркетингу для залучення покупців

Для кожного ритейлера період напередодні Різдва і Нового року - це перш за все час небувалого купівельного ажіотажу і, як наслідок, значного зростання продажів. Передноворічна метушня підсилює відчуття свята і стимулює бажання робити подарунки. Тому напередодні свят відвідувачі наповнюють торгові центри та магазини і витрачають на шопінг великі суми грошей, а ритейлери прагнуть створити в торгових об'єктах особливу новорічну атмосферу, щоб залучити якомога більше покупців.

Створення святкової атмосфери в торговому залі

Підготовка до новорічних свят завжди починається задовго до їх настання. Уже в другій декаді листопада більшість торгових об'єктів видозмінюються: вітрини та зали оформляються кулями і гірляндами, з'являються ошатно прикрашені ялинки, святковий асортимент товарів. Для ароматизації приміщень в магазинах, кафе, ресторанах використовуються новорічні запахи, які викликають асоціації з наступаючими святами: цитрусові, кориця, хвоя. Щоб ще більше підсилити передноворічний ажіотаж і збільшити попит, багато ритейлерів проводять спеціальні акції та розпродажі. Барвисті і святково оформлені вітрини привертають увагу перехожих, створюють піднесений настрій і спонукають зайти за покупками.

Однак для створення потрібної атмосфери, що стимулює купівельну активність, одного новорічного декору недостатньо. Завершальний штрих в святкове оформлення торгового залу вносить фонова музика. Різдвяні композиції та тематичні ролики підвищують настрій і нагадують про необхідність придбати подарунки для близьких.

Роль новорічної музики в місцях продажів

Музичний супровід, що впливає на споживачів безпосередньо в місцях продажів, є дієвим маркетинговим інструментом. Тематична музика створює в торговому залі святкову атмосферу, без якої неможливо уявити собі передноворічний шопінг. Така музика піднімає настрій покупцям і перетворює процес здійснення покупок в задоволення, змушуючи їх тим самим довше затриматися в торговому залі і збільшуючи кількість спонтанних придбань. Крім того, різдвяні мелодії сприятливо впливають не тільки на покупців, але і на співробітників магазину, заряджаючи їх енергією і значно підвищуючи працездатність.

При складанні новорічного плейлиста зазвичай використовуються знайомі всім різдвяні пісні, інструментальні композиції, мікси з популярних хітів і сучасних кавер-версій класичних творів на новорічну тематику. При цьому також важливо враховувати специфіку цільової аудиторії і завдання музичного оформлення. Наприклад, для збільшення тривалості перебування відвідувача в ресторані або магазині краще підійдуть спокійні романтичні мелодії, що сприяють релаксації. Щоб залучити більше відвідувачів в супермаркет або кафе швидкого харчування і підвищити прохідність, а також скоротити час обслуговування, слід включити до списку відтворення ритмічні, бадьорі, життєрадісні треки. У магазинах елітних брендів будуть доречні інструментальні композиції та класика в сучасній обробці.

Новорічна аудіореклама

Створити теплу, приємну атмосферу і підвищити лояльність відвідувачів допоможуть аудіоролики з поздоровленнями і добрими побажаннями від вашого бренду. Вони сприяють підвищенню пізнаваності торгової марки і довіри до неї. Крім того, аудіоролики можуть інформувати відвідувачів про продукцію, новинки, акції і знижки. Напередодні новорічних свят особливо актуальні ігрові аудіоролики, які представляють собою ігрову міні-постановку. Такі ролики виділяються на тлі реклами, привертають увагу відвідувачів, викликають інтерес і формують веселу, невимушену обстановку.

Для зміцнення іміджу компанії використовуються також вокальні аудіоролики. Вони можуть мати інформаційний або рекламний характер. Одним з кращих прикладів такого ролика є всім відома реклама компанії Coca-Cola: «Свято наближається, свято наближається ...». Авторам цієї реклами вдалося створити настільки міцний асоціативний зв'язок між Coca-Cola (по суті, прохолодним напоєм) і зимовими святами, що багато людей зараз вже не уявляють собі новорічний стіл без коли, а знайома мелодія стала маркером передноворічного періоду, символом наступаючого свята. 

Для більшості людей Новий рік та Різдво пов'язані з чарівними спогадами з дитинства, з очікуванням дива. Тематична музика, новорічний декор, святкове оформлення викликають у відвідувачів емоційний відгук і тим самим допомагають збільшити середній чек і, відповідно, прибуток торгового об'єкта.