Музика

Використання фонової музики в ресторанних закладах

Використання фонової музики в ресторанних закладах

Велика частина ресторанних власників знають, що музика необхідна, щоб впливати на своїх відвідувачів, проте мало кому відомі практичні способи виконання цього. Можу запропонувати вам наступні варіанти застосування музичних композицій в якості рушійної сили просування бізнесу.

Які мелодії рекомендуються в якості фонової музики?

Важливо дотримуватися концепції про те, що застосовувана музика повинна відповідати іміджу закладу. Знайте, що мелодії, які звучать в фоновому режимі, також користуються попитом, як і внутрішня обробка приміщення, пропозиції різних страв, рекламні вивіски.

Як показали дослідження, якщо музика підібрана згідно з концепцією, покупці роблять більше придбань і роблять рекламу, розповідаючи друзям, знайомим, близьким про цей ресторан. Неправильно підібрані мелодії зменшують ймовірність повторних відвідувань і сприяють зростанню невдоволення серед покупців.

Музика в швидкому темпі

Практичне використання і дослідження продемонстрували вплив на інтенсивність здійснення покупок музичних композицій швидкого темпу, які збільшували обслуговування на сім відсотків. Разом з цим зростає і інтенсивність здійснення покупок. В результаті об'єднання даних складових підвищується товарообіг ресторану на одну п'яту і це не позначається негативно на валових продажах, що припадають на одного покупця.

Зниження темпу музики, яка звучить у фоновому режимі

Зміна в меншу сторону темпу музики збільшує на третину швидкість продажів і валовий продукт на чотирнадцять відсотків.

Згідно з дослідженнями створення розслаблюючої обстановки уповільненим темпом музики справляє позитивний вплив на продажі. Повільний темп музики сприяє більшому проведення часу і збільшення продажів.

Підвищення гучності фонової музики

Як показують дослідження психології споживачів, музика з підвищеною гучністю тісно пов'язана з ростом продажів.

Таким чином, прискорення темпу музики в обід сприяє зростанню інтенсивності обслуговування і реалізації. Вночі рекомендується знизити темп і гучність фонової музики. Відвідувачі вашого ресторану заспокоюються і купують більше, підвищуючи валовий продукт. Поведінка ваших відвідувачів тісно пов'язане з музикою в ресторані. Необхідно надати їм можливість задовольнятися всім, що пропонує ресторан.