Музика

Фонова музика як метод посилення виховного процесу дітей дошкільного віку

Фонова музика як метод посилення виховного процесу дітей дошкільного віку

Вирости гармонійно розвиненою людиною, мати здатність з гідністю тримати себе в будь яких завгодно обставинах - прерогатива і зобов'язання всіх людей. Норми правильної поведінки потрібно вводити у дітей з малого віку і потім протягом всього дитячого віку продовжувати це знайомство. Доцільність музично-морального виховання має велике значення для дітлахів будь-якого віку. Але, найбільше це потрібно малюкам у віці від трьох до семи років. Музичні відгуки, які малюки придбали, затримаються в їх спогадах на довгі роки, або навіть залишаться назавжди.

Фонова музика представляє собою один з найбагатших і ефективних методів виховного процесу, вона відзначається величезним потенціалом чутливого впливу, здійснює виховання почуттів людини і розвиває його пристрасті.

Вміст, технології та виховні обставини діяльності працівників дошкільної організації з малюками з розвитку етичних норм допускають створювати на базі багатокрокового порядку застосування фонової музики як методу посилення виховання. Індивідуальними кроками в даному випадку стають найрізноманітніші пункти режиму дитячого садка (приймання малюків, приготування до прийому їжі, сніданок, обід, свідомо створені заняття), (навчання в сферах освіти: «Фізична культура», «Розвиток мовлення», «Формування пізнання» ), в цих пунктах фонова музика виробляє потрібну для виховання обстановку і служить способом соціально морального і індивідуального зростання малюка.

Є ряд педагогічних вимог, які обумовлюють результативність процесу виховання дошкільника:

  • Системне дослідження, як дітей, так і їхніх батьків;
  • Взаємовідношення і узгодженість дитячого садка і сім'ї при процесі виховання дітей на базі фонової музики;
  • Націлювання виховання на душевно-творче вдосконалення в різних сферах освіти;
  • Майстерне підвищення якості членів процесу освіти по експлуатації фонової музики для результативного взаємини в вихованні, освіті та вдосконаленні малюків.

Засоби оснащення по експлуатації фонової музики містять в собі діалоги, казки, пісні, що являють собою «ази етичних норм» з музичним фоном.

Засоби процесу виховання являють собою взаємозалежність головних частин: завдань і сутності, засобів і способів, виконаних завдань.

Процес виховання слід починати з установки мети. Основна установка процесу виховання - сформувати і вдосконалювати дитину як особистість, якій притаманні такі необхідні якості, які потрібні для життєдіяльності в суспільстві.

Завдання процесу виховання постійно змінюються в залежності від зовнішніх вимог суспільства. Але є незмінний значущості, у них немає розмежувань. Ці завдання переплетені з добром і злом, це любов до природи і т.д.