Музика

Підбір музичного контенту

Підбір музичного контенту

Що таке музичний контент і чи він такий важливий з точки зору маркетингу? У той час як на Заході великі компанії давно і добре обізнані в цьому питанні, багато керівників підприємств як і раніше не мають ні найменшого уявлення про музичному контенті. Спробуємо розібратися, що мається на увазі під цим поняттям.

Музичний контент - це фонова музика, яка звучить у вашому магазині, поки покупці вибирають товар.

Як показують дослідження, близько 70% відвідувачів вважають музичне оформлення торгового приміщення важливим. Половина з них підтверджує, що з приємною музикою бажання здійснювати покупки збільшується. З цим фактом згодні і психологи, які впевнені, що приваблива атмосфера затримує покупця в магазині, покращує його настрій і налаштовує на здійснення покупок.

Також доведено, що спеціально підібрана музика сприяє підвищенню впізнання бренду. Саме тому в офісах і салонах продажів багатьох великих корпорацій ставляться диски з професійно складеними музично-рекламними блоками.

Чому не можна використовувати радіоефіри

У вітчизняних закладах будь-якого спрямування (будь то магазини, перукарні, салони краси, медичні центри або фітнес-клуби) дуже часто в якості фонової музики використовують радіотрансляції. Це абсолютно неправильне рішення. Радіостанції нерідко відрізняються безглуздим і нелогічним підбором плейлистів, до того ж, крім музики, відвідувачам неодмінно доведеться слухати нав'язливу рекламу, радіопередачі і випуски новин. Часто ця зайва інформація тільки стомлює, зовсім не схиляє до неспішного вивчення асортименту, і викликає бажання скоріше піти.

Особливості вибору музичного контенту

Грамотний і професійний підбір музичного контенту повинен враховувати масу нюансів, починаючи від темпу і стилю музики, закінчуючи часом доби.

  • Темп. Що стосується темпо-ритму музичних композицій, можна дати наступні рекомендації. Ритм музики слід змінювати, в залежності від часу доби і сезону. Наприклад, вранці, а також в холодну пору року краще ставити бадьору і енергійну музику, яка буде піднімати клієнтам настрій. Вечорами і жарким літом доречніше будуть розслаблюючі мелодії.
  • Жанр. Стилістика музичного фону повинна визначатися уподобаннями купівельної аудиторії. Наприклад, в магазинах молодіжного одягу доречною буде гучна й ритмічна сучасна музика.

У дитячих магазинах одягу, взуття, іграшок найкраще припадуть відомі пісеньки з мультфільмів.

Що стосується модних бутиків, то музичне оформлення повинно підходити для країни бренду - наприклад, для магазинів французького одягу або парфумерії підійдуть пісні французькою мовою або легкі інструментальні композиції. Нерідко в дорогих брендових магазинах перевага віддається ненав'язливій електронній музиці або мелодіям з фешн-показів.

У весільних салонах повинна звучати урочиста музика, яка створює атмосферу майбутньої події. Не забувайте про важливість відповідного музичного оформлення магазинів в передсвяткові дні, так як це дуже ефективний спосіб сильно підняти продажі.

Висновок

Таким чином, грамотний підбір музичного контенту - складне завдання. У багатьох випадках його краще передоручити професіоналам. Зате, подолавши всі труднощі, ви зможете розраховувати на ефективне збільшення продажів і підвищення лояльності покупців до вашого бренду.