Музика

Вплив фонової музики на сучасний офіс

Вплив фонової музики на сучасний офіс

Так чи потрібна фонова музика в сучасному офісі?

По даній темі було побудовано дослідження, де розглядалося використання навушників в багатоцільовому офісі працівниками понад 30 спеціальностей. Відстежувалися успіхи 75 працівників, що слухали в навушниках власні композиції, і порівнювалися з успіхами 181 людини, які працювали без фонового супроводу.

Слухачі музики працювали значно ефективніше, у них спостерігалося оптимістичне ставлення до роботи, задоволення від робочого процесу, гарний настрій і ентузіазм. Але даний метод дослідження наділений очевидним мінусом. Люди були розподілені не довільно на тих, хто слухав музику, і тих, хто працював без фонової музики. Тому не можна зробити однозначний висновок про те, що саме вплинуло на реакції працівників. Можна лише припустити, що працівникам, схильним до музичного прослуховування, здається, що музика допомагає їм в роботі і дає радість від праці.

Що буде, якщо позбавити офісного службовця музики?

Була відстежена робоча активність фахівців, що розробляють програмне забезпечення. Дослідження проводилися відповідно до схеми контролю впливу фонової музики протягом 2 тижнів. Потім фахівці позбавлялися музики протягом тижня, потім знову поверталися диски. Під час супроводу музикою настрій розробників істотно підвищувався. При відсутності мелодій настрій сильно погіршувався і знову підвищувався, коли музика допускалася до використання.

Те ж саме спостерігалося і з якістю роботи. Воно було більш низьким у випадку відсутності музики. Учасникам потрібно було чимало часу на закінчення всіх робіт, якщо їх позбавляли улюбленої мелодії.

Наступні широкі дослідження надали інформацію про те, який супровід зажаданий в офісах і які відчуття він викликає. Згідно з висновками у музичного супроводу існує безліч способів підвищення продуктивності і задоволеності роботою. Були здійснені опитування на музичні вподобання близько 300 випробовуваних, які працюють в офісах з важливою роллю комп'ютерних технологій. Особливо ретельно були вивчені музичні вподобання і функції, що виконуються музикою. Також опитуванню піддавався той момент, який жанр музики вибирають в офісі і передумови, які відіб'ють бажання використовувати музику для прослуховування. Найбільш відомим жанром музики з'явився класичний, потім йшли рок, поп, інді. Також були названі менш популярні жанру, радіостанції.

Виходить, що не існує стандартної музики для офісу, музика, яка лунає в навушниках сучасних офісних службовців, - це індивідуальне проведення часу, при якому кожен пристосовується під нинішні вимоги, щоб зняти нервову напругу.

Звичайно, в офісній обстановці необхідно погоджувати думку оточуючих і робочий процес, однак варто відзначити, що персональне прослуховування має сенс використовувати. Якщо позбавити музики людину, яка звикла до неї, це, скоріше за все, буде шкідливо, ніж корисно.