Музика

Як музика впливає на відчуття покупців?

Як музика впливає на відчуття покупців?

Музику можна віднести до сильних засобів впливу на емоції. Поєднання музики з рекламою сприяє значному посиленню останньої, однак зараз майстри реклами не використовують всі засоби музики. Щось подібне вже буде найближчим часом, тільки потрібно провести дослідні роботи для визначення впливу музики на людей.

Дослідження

Ще Д. Елкін довів, що потужний звук важкої рок-музики протягом трьох годин згортає білок яйця і навіть пригальмовує ріст рослин. Підлітки після 30-хвилинної дискотеки не можуть себе контролювати і впадають в стан, подібний до дії гіпнозу.

Фахівці провели аналіз музики жанру «важкий метал», яка містить сексуальну агресію, згоду з насильницькими діями, спрямованими проти жіночої статі.

У той же час є думка, що важкий року підходить для обдарованих підлітків, тим самим вони відгороджуються від впливу суспільства.

На підставі досліджень, які були проведені в 50-х 20 століття в США, виявилося, що приємна музична композиція формує комфортну обстановку, примушуючи відвідувачів багато часу проводити біля продукції, а швидкі ролики використовуються для прискорення руху покупців.

У розвинених країнах існує достатньо компаній, що займаються розробкою музичного супроводу для торгових центрів. У 1940-х найвідоміший розробник оформлення компанія «MuzakLtd» писала музику для державних підприємств, щоб збільшити працездатність співробітників. У 2002 компанія представила акустичне обладнання для передачі різних роликів в різні відділи торгового центру. Це ще що.

А ось в 1980 почалися роботи з психокорекції під керівництвом Ігоря Смирнова. Після угоди з американськими спецслужбами створили PsychotechnologiesCorp, що займається дослідженнями в області впливу на свідомість. Після чого Ігор Смирнов відкрив відділення психоекологіі.

У 2000 він зробив заяву, що створив суперзброю для рятування людства від хвороб.

Один з ключів - це психомузика у вигляді класичних творів зі спеціальними сигналами.

Після впливу цієї музикою активізуються ресурсні можливості, нормалізується вегетативна система, поліпшується сон.

Цей спосіб вже існує у кримінальних структур. У популярну музику впроваджуються команди, які сприймаються на підсвідомому рівні як керівництво. В результаті людина не усвідомлює навколишнє оточення і піддається командам.

Вплив музики різних жанрів на психічну систему

Музика має особливе значення в роботі тонких матерій людей. Кожен жанр по-особливому впливає на ментальне, емоційне і матеріальне тіла. Ментальна сфера підвладна індійським мелодіям, сфера емоційного тіла - давньоєгипетський музиці. Європейські музичні композиції сприятливі для тіла відчуттів.

Розбіжність ритму і музики стало народженням вуду, які сприяють виникненню ненависті і тривоги. Джазом називається різновид вуду. Ч. Болтон привніс нової енергії в цей жанр.

Джаз став користуватися популярністю в публічних будинках, а потім і в барах і танцмайданчиках. Згодом джаз став звичайним способом життя, в основі якого гіпнотичний вплив. Дія цього жанру на розум і емоції практично непомітно.

Відмінний звук і ритм вальсу приємні для серцевого стукотіння. Розмір жанру відповідає ритму серця. Дія вальсу порівнюється з рівновагою і висхідній енергією.

Введення в вальс джазу спричинило появу таких жанрів як фокстрот і танго.

За допомогою блюзу змінюється тонке тіло сонячного сплетіння. У жанрі присутні нотки лиха. Він подібний до психології дітей, які не пізнали любові батьків і тих, хто шукає моменти свого становлення.

Чакра третього ока представлена музикою фортепіано. У творі Гріга для фортепіано з оркестром чутні звуки високої енергії. Ця тонке тіло, яке відповідає за пізнання і науку, сильно змінюється сучасними втручаннями.

Гарний варіант - це використання джазу і блюзу, які допомагають у вдалих придбаннях. Легкі мелодії джазу і блюзу мають енергію лідерства, але їх псує рок-н-рол, в результаті якого нервове збудження супроводжується повним спустошенням і втратою сил. Потрібно було лише десятиліття, щоб бунтарство і свобода перетворилися буттям для більшості молодих людей.

Бітлз повністю відповідає за насичення музики наркотиками і чаклунством, нав'язуванням людям віри в правильний шлях до свободи. Музика Бітлз проникає в саму душу. Обладнання, що використовується у виступах, - основа гіпнотичного впливу за рахунок ритму і біта.

Енергійна музика дозволяє здійснювати покупки швидше, але в підсумку купується більше товарів через те, що під бадьорі мелодії відбуваються імпульсні покупки. Повільні і спокійні композиції допомагають заможним людям, не поспішаючи, викласти значну суму.

Найкраще використовувати блюз і джаз для вдалих покупок. Легкий джаз і блюз є оптимальним варіантом для будь-яких закладів.

Фонова музика, яка звучить в будь-якому місці не повинна мати різких переходів в місцях рекламних оголошень. Музика - це свого роду гіпноз для покупця, а, якщо рекламні оголошення будуть виділятися від мелодії, то це може негативно вплинути на клієнта.

Дратлива реклама

Щоб керувати свідомістю доводиться вдаватися до різних методів, впливати на всі частини пам'яті. З одного боку, людині потрібно впровадити певну думку або алгоритм дії, але в той же час, бувають випадки, що треба відключити яку-небудь частину пам'яті, оскільки вона не дає проводити процес навіювання.


Як показали дослідження, багаторазові повторення добре зберігаються в свідомості і діють, незважаючи на те, чи є вираз позитивним чи ні. Це можна сказати і про комерційну рекламу. Рекламістам не важлива реакція на рекламний вплив, важливий сам результат, щоб реклама відклалася в пам'яті. Таким чином, виникає дратівлива реклама, яка діє тим сильніше, чим більше вона дратує людину.