Музика

Збільшення продажів

Збільшення продажів

Далеко не всі вітчизняні бізнесмени (про державні підприємства не йдеться зовсім) замислювалися про сприйняття свого бренду. Навіть найякісніший і конкурентоспроможний товар, швидше за все, не буде користуватися попитом, якщо компанія, яка його виробляє, нічим не запам'яталася покупцеві.

Західні компанії витрачають на рекламу мільйони доларів. З метою з'ясувати, що потенційний клієнт думає про бренд, вони проводять численні дослідження, аналізують отримані дані і вдосконалюють свою продукцію. Значення має абсолютно все: колір і розмір логотипу, інтерфейс веб-сайту, музика, яка використовується в рекламному ролику, і багато іншого.

Завдання аудіомаркетингу - збільшити ваш прибуток за допомогою звукових ефектів. Ця технологія активно використовується в торгових і торгово-розважальних центрах, молах, автосалонах, заправках - словом, у всіх місцях, де є люди, які можуть витратити гроші.

Досвідчені маркетологи досліджують цільову аудиторію компанії, визначають час, коли відбувається найбільше число покупок, створюють образ середньостатистичного покупця. До того ж це не просто стандартний набір фраз на кшталт «молода жінка, 21-23 років, незаміжня». Такий опис не допоможе продати ваші джинси!

Ви повинні представити, хто ця дівчина, чим вона займається, що її хвилює, і як ви можете їй допомогти.

Аудіомаркетинг - це простий і ненав'язливий спосіб збільшити продажі. Фахівці визначають, яку музику слухає ваш потенційний клієнт, і складають найбільш привабливий плей-лист. За допомогою звуку можна стимулювати купівельну активність, змусити людину залишитися в магазині довше і підштовхнути на спонтанні покупки.

Якщо ви співпрацюєте з аудіомаркетологами на постійній основі, вам нададуть докладний посібник з використання музичного матеріалу і будуть регулярно (зазвичай раз на місяць) оновлювати добірку мелодій.

Аудіомаркетинг: гарантоване збільшення продажів!