Технологія

Використання Digital Signage в якості інструменту комунікацій

Використання Digital Signage в якості інструменту комунікацій

Незалежно від величини і сфери бізнесу якісна взаємодія з персоналом безпосередньо впливає на результат діяльності підприємства. У даній статті буде розказано про найпопулярніші інструменти впливу на персонал, а також розкрито зміст застосування системи Digital Signage при комунікації з командою компанії.

Що собою являє план внутрішніх комунікацій?

План внутрішніх комунікацій являє собою сукупність способів, що сприяють співробітникам досягти певних цілей. В даний час комунікації в організаціях змінюються згідно з відношенням персоналу до роботи і інтенсивним впровадженням сучасних технологій.

Класифікація каналів згідно популярності

У число найбільш важливих елементів внутрішніх взаємодій входить просування інструментів роботи з співробітниками. Далі розглянемо найбільш значущі канали комунікації в компанії:

  • На провідній позиції знаходиться E-Mail з 99% популярності. Канал може легко стати нікчемним, якщо наповнити його зайвими повідомленнями;
  • Наступними інструментами є особисті зустрічі з 96%, які лежать в основі будь-якої організації;
  • Інтранет з 90% популярності - важливий інструмент для використання даних і ресурсів усередині фірми;
  • На підставі дослідження, проведеного в 2014 році, соціальні мережі залишаються інструментом внутрішніх рішень для 85% корпорацій;
  • Інформація, оформлена на стінах офісу, використовується 80% фірм для впливу на співробітників;
  • Велика частина компаній підключає в якості внутрішньої комунікації такі програми, як Yammer або SaleseforceChatter.

Сильні сторони програм Digital Signage

Більше половини фахівців, що займаються комунікаціями, застосовують на практиці Digital Signage. Як розповів досвідчений практик з внутрішніх комунікацій Ш. Хольтц, якщо організувати правильне застосування Digital Signage, то ця система покаже вражаючі результати.

Менеджери повинні більше використовувати інструмент Digital Signage і впроваджувати нові опції цієї системи.

Ось ключові особливості застосування Digital Signage в корпоративних відносинах:

  • Розвивайте у співробітників спрямованість на клієнтів, більше приділяйте уваги повідомленнями клієнтів.
  • Прагніть до того, щоб співробітники взаємодіяли з вами через системи Digital Signage.
  • Підвищуйте інформаційну прозорість для кожного співробітника команди. Більше робіть заохочень і подяк для своїх співробітників.

Повідомляйте персоналу актуальну інформацію про конкурентів в сфері діяльності. Залучайте в процес працівників, які не мають інтернет-зв'язку.

На закінчення можна сказати, що при грамотній розстановці пристроїв Digital Signage і їх правильного налаштування, цей інструмент стане потужним засобом відносин з персоналом.