Технологія

Підвищенню ефективності бренду сприяють спільне застосування класичної реклами та Digital-конструкції

Підвищенню ефективності бренду сприяють спільне застосування класичної реклами та Digital-конструкції

В ході робіт було опитано близько тисячі чоловік з п'яти великих центрів Королівства Великобританії, піддана оцінці ефективність рекламних акцій від деяких відомих брендів. За результатами дослідження було охарактеризовано величезний вплив рекламних інструментів наступних категорій:

  • Результатів класичної реклами. Тільки лише демонстрація рекламної інформації на стандартних банерах підвищує привабливість торгової марки на 18%, на 46% збільшує її сприйняття  і на 55% підвищує роль рекламного матеріалу;
  • Впровадження digital-конструкцій в рекламні акції на традиційних носіях на 66% підвищують привабливість торгової марки, на 1/5 збільшують значимість її, на 14% підвищується реакція серед аудиторії на рекламу і на 1/10 її сприйняття;
  • Спільного застосування традиційних і digital-засобів реклами. Спільне застосування даних рекламних засобів збільшує привабливість торгової марки на 1/3, величину доведення оголошення до відвідувача на 2/3 і сприйняття торгової марки на 61%.

Крім того, дослідженню піддавалася фірма, що використала digital-інструменти тільки для рекламування сувенірів для Різдва, після чого були виявлені наступні результати дії Digital-конструкцій: збільшення на 1/3 залучення відвідувачів і на 39% популярності торгової марки. Клієнти стають лояльнішими і готові більше здійснювати покупок даного бренду. Л. Рапачі, глава департаменту ClearChannel UK розповідає, що дане дослідження наочно показує результат спільної роботи звичайних і digital-засобів реклами і демонструє переважні особливості для рекламодавців, які використовують їх спільно для організації унікальних акцій і підвищення значущості бренду. Класичні методи охоплюють споживачів з усієї країни, digital-конструкції роблять кампанії більш динамічними.