Технологія

Digital Signage - сама наочна і прибуткова технологія

Digital Signage - сама наочна і прибуткова технологія

Digital Signage - один з найпопулярніших на даний момент технологій і інструментів реклами за кордоном. Ця технологія передачі медіа інформації дозволяє ефективно залучати та утримувати увагу людей. Найчастіше він представляє собою панелі і монітори, розташовані в місцях, де можна зустріти цільову аудиторію, а в деяких випадках, цілий рекламний інструмент в руках грамотного маркетолога.

Принцип дії технології системи Digital Signage простий: спеціальний пристрій (на який були завантажені рекламні ролики) транслює на підключені до нього монітори медіа інформацію, за допомогою якої дуже просто зробити акценти на будь-який вид бізнесу. Глядачі при цьому не тільки бачать рухливу картинку або відео сюжет, а й слухають заздалегідь підготовлений стиль музики. Звуковий супровід допомагає привернути увагу та залучити публіку. Такою трансляцією можна з легкістю управляти плеєром digital signage.

До речі, рекламний контент може доставлятися не тільки віддалено (через Інтернет), але і з будь-якого мережевого кабелю. Спосіб доставки вибирається відповідно до числа точок мовлення, наявністю-відсутністю дротового зв'язку і іншими умовами установки.

Системи Digital Signage: переваги і недоліки

Плюси:

  • широке охоплення;
  • вплив «тут і зараз»;
  • анімація на екрані і фонова музика обов'язково привернуть увагу;
  • лояльність глядачів;
  • можливість регулювання частоти появи певного контенту, організації націленого інформування;
  • висока активність споживачів;
  • висока окупність і наочність;
  • можливість отримувати прибуток від розміщення сторонньої реклами в форматі offline / online.

Мінуси:

  • рекламодавці часто не дбають про якість контенту, відштовхуючи глядачів від даної технології;
  • вимагає початкових вкладень для створення інфраструктури.

Як часто можна зустріти Digital Signage на Заході?

Можна з упевненістю сказати, що майже у всіх великих торгових центрах, на вокзалах, заправках, в кінотеатрах дана технологія присутня. А в деяких країнах (таких як США) монітори встановлюються в навчальних закладах, лікарнях, гральних закладах. Варто сказати, що система відображення інформації digital signage широко представлена в основному в високорозвинених країнах, проте з кожним роком технологія масштабно поширюється по всьому світу.

Digital Signage

До країн СНД Digital Signage проникло зовсім недавно. Однак зустріти цю систему відображення інформації вже можна практично в будь-якому великому торговому / бізнес-центрі або гіпермаркеті. Єдина складність в digital signage - провести лінію передачі по кабелю і зробити грамотний рекламний медіа ряд. Тому з завданням організації трансляцій та їх управлінням варто звертатися до фахівців Market-Music, які успішно втілили в життя понад 150 проектів по всьому світу.

Підводячи підсумок, можна з упевненістю сказати, що Digital Signage - це найсучасніший і найпопулярніший спосіб встановити контакт зі споживачем, підвищити впізнаність свого бренду і збільшити продажі!