Технологія

Digital signage: вірний спосіб завоювання покупця

Digital signage: вірний спосіб завоювання покупця

В області роботи з клієнтами відбулися великі зміни, виною тому IoE (Інтернет Всього) - з'єднання Інтернет користувачів, частин Інтернету і частин інформації. Це загальна база даних, яка перебуває в доступі для співробітників мережі, потрібна для наукового дослідження і для її застосування в спілкуванні з покупцем. Найяскравішим рішенням IoE стала технологія Digital Signage - сучасні вивіски з сукупністю відеоматеріалів, пристосовуються до бажань того, хто спостерігає за цією вивіскою.

Компанія Cisco провела дослідження і дійшла до висновку, що число об'єднань в Інтернеті збільшиться за наступні десять років, і це дасть можливість для дослідження інформації про користувачів для розвитку бізнесу. Для того, щоб дізнатися, як користувачі відносяться до IoE, співробітники компанії Cisco вивчили дев'ятнадцять ліній поведінки покупців. За результатами досліджень стало ясно, що використання даних методик допоможе збільшити прибуток підприємства.

Використання сучасних технологій заснованих на IoE виявляється одним з найголовніших інструментів для підприємств при взаємодії зі споживачами. Ця робота дає можливість продуктивно співпрацювати з покупцями он-лайн, і, як наслідок, збільшувати свій дохід. За останніми дослідженнями стало відомо, що застосування Digital Signage в торгових точках принесе збільшення прибутку приблизно на тридцять шість відсотків на рік.

Із застосуванням технології Digital Signage можна не тільки продуктивно співпрацювати з клієнтами і підлаштовуватися під їхні запити, але і залучати потенційних покупців в торгові точки. За результатами опитування IndustryWeapon, сімдесят шість відсотків покупців прийшли в торгову точку, бо були «поваблені» відео екранами, також сімдесят п'ять відсотків сповістили своїх друзів. Зрештою, шістдесят вісім відсотків зробили покупки внаслідок принадності і спеціального застосування технології Digital Signage.

Є такі технології, які впроваджують маячки або камери в пристрої, для подальшого вивчення дій покупців. Це потрібно для того, щоб підлаштуватися до певних споживачів, спираючись на його смаки під час колишніх покупок. Наприклад, метод із застосуванням маячка - пристрій, пов'язаний з Bluetooth, воно дає можливість представляти інформацію за допомогою екранів Digital Signage.

Застосування тачскрін повідомляє покупцеві потрібну йому персоніфіковану інформацію, чи є товар в наявності, дає можливість спілкування з уповноваженим в режимі он-лайн.

Абсолютно новий вид співпраці з покупцями надає використання функції Розумного дзеркала. Найбільш популярна вона при продажу косметики. Практично за кілька секунд ця система оглядає обличчя клієнта, встановлює, до якого типу належить шкіра клієнта і радить відповідну продукцію.

Торгові точки, які застосовують Digital Storage, показали, що це добре діє на розвиток продажів.