Технологія

Корпоративний Digital Signage в ультрасучасній конторі - практичні приклади

Корпоративний Digital Signage в ультрасучасній конторі - практичні приклади

Конструкції корпоративного Digital Signage динамічно і несамовито розгортаються по всьому світу і в СНД: по даними досліджень, які провела організація AUVIX, корпоративний Digital Signage знаходиться в п'ятірці розділів, що найбільш енергійно розгортаються. Настав момент подивитися з абсолютно іншого боку на корпоративне спілкування і місце розташування Digital Signage в ультрасучасній організації. У своїй статті А. Півоваров розповідає про різні практичні приклади його застосування.

Ультрасучасну організацію важко уявити без енергійного застосування аудіовізуальних конструкцій Digital Signage (тут, безсумнівно, потрібно відзначити, що, кажучи ультрасучасні, ми маємо на увазі відповідні напрямку часового проміжку). Здебільшого ми помічаємо, що в вестибюлях організацій гості стикаються з величезними LCD панелями, відео стінами або незвичайними складаннями з дисплеїв і проекційних установок.

Діалогові стенди дають можливість в короткий термін відшукати і встановити зв'язок з працівником організації, до кого ви прибули на прийом, до того ж зробити приємним термін очікування прийому, перегортаючи діалогові каталоги. Маленькі дисплеї біля залу для переговорів демонструють розпорядок переговорів і дають можливість миттєво зарезервувати зал для переговорів на необхідний вам час. У корпоративній їдальні на дисплеях відбивається список страв на день і особливі рекомендації. LCD панелі біля ліфту, в вестибюлі відображають значущі відомості про явища і життєдіяльність всередині організації.

Працівники і штатний персонал, без стаціонарного робочого комп'ютера мають можливість взяти звіт про заробітну плату, написати заяву на чергову відпустку, вийти на зв'язок з керівником за допомогою діалогового пристрою або стійки. На робочому місці у керуючих і в управліннях цифрові панельки показують в теперішньому часі різні покажчики і діаграми, що демонструють продуктивність організації.

При більш детальному розгляді, ми зауважимо, що в кожній організації існує велика кількість відомостей інформаційного змісту, які представляють інтерес і важливість для працівників організації. В даний час ці відомості об'єднуються в систему, призначену для зберігання інформації, Інтернет джерело інформації про організацію всередині цієї організації, і також джерело поза організації. Для вилучення відомостей з цих джерел працівник повинен продемонструвати якусь підприємливість - увійти в систему під своїм логіном, пройти по посиланню на потрібну сторінку і т.д.

Проте, ми засвоїли звичку добувати відомості не тільки по запиту - ми чуємо радіоновини, вивчаємо оголошення біля ліфта і т.д. Корпоративне телебачення - це інформативний канал всередині організації, добре заповнює діючі інформативні ресурси, і дає можливість з'єднувати і ввести в курс справи працівників про найбільш потрібні відомості.