Технологія

Аналіз: як в реальності покупці застосовують сучасні пристосування в торгівлі

Аналіз: як в реальності покупці застосовують сучасні пристосування в торгівлі

Як же на практиці покупці застосовують сучасні пристосування в торгових точках?

Далі викладено кілька припущень від Nielsen про покупців - шанувальників гаджетів.

Застосування Digital Signage в торгівлі здатне додати комфорт і персоніфікацію в режимі он-лайн продажу в усталені торговельні точки, повідомляє Nielsen. Поширення цифрової політики в сучасні торговельні точки просто необхідно. Це допоможе підвищити термін перебування в торговій точці, ступінь причетності, кількість купленого товару і задоволення клієнта.

Патрік Тодд, президент компанії Nielsen стверджує, що в наш час, перш ніж остаточно вирішити щось купити, покупець завчасно здійснює попередній процес. У сучасній атмосфері жорсткого суперництва торгової діяльності, підприємства мають можливість підвищити ціну і розмежування продукції, застосовуючи Digital-пристосування. Ці пристосування можуть допомогти покупцям робити покупки, і можуть підвищити можливості збуту. Сучасні пристрої особливо продуктивні для покупців, надаючи задоволення від здійснення приємних покупок.

В даний час, он-лайн талони (18%), як і перелік покупок в мобільному телефоні або планшеті (15%) стають найбільш споживаними Digital пристроями в світі. До того ж 2/3 анкетованих планують застосовувати їх в подальшому (64% і 65%). 14% анкетованих в світі користуються спеціальною функцією в мобільному телефоні з метою придбання спец. пропозицій, акцій, до того ж 63% бажають користуватися такою функцією, якби вона у них була. Приблизно кожен десятий опитаний заносить свої дані на сайт магазину, щоб в подальшому бути поінформованим про нові надходження (12%), користуються ПК в торговій точці з метою дізнатися про всі товари (11%) або переглядають спеціальний код, з наміром більше дізнатися про товар (11%). Близько 2/3 хочуть почати користуватися цими функціями незабаром.

З усіх опитаних, населення Азіатсько-Тихоокеанського району найбільше користується Digital пристроями. Саме цей регіон стоїть на першому місці за бажанням користуватися різними сучасними функціями, як тільки це буде можливо.

Серед опитаних саме європейці не дуже хочуть користуватися послугами сучасних технологій.