Типи бізнесів

Музика для аеропорту та вокзалів

  • Фонова музика для бізнесу і системи Digital Signage

Фонова музика для аеропортів і вокзалів: навіщо вона потрібна

Напевно, у кожного залишилося в пам'яті щось хороше про вокзали або аеропорти, пов'язане із зустріччю або прощанням з коханою людиною. На цю тему згадуються, наприклад, сцени з фільмів. Усередині аеропортів або залізничних вокзалів присутні легка стривоженість, ностальгія про минуле, пожвавлення, почуття захоплення.

Неусвідомлювані і ні з чим незрівнянні емоції, як ніби унікальне блюдо, прикрашене приправою - мелодією. У зв'язку з цим в повітряних гаванях і залізничних вокзалах потрібно використовувати тільки ліцензійні твори.

В яких місцях використовується музика?

Безумовно, ви зустрічалися з аудіо брендінгом і аудіо маркетингом. На підсвідомість людей діють за допомогою звуків, щоб вони робили покупки товарів або послуг. Вплив здійснюється шляхом використання музики в рекламних повідомленнях через радіотрансляції, в фонових композиціях в аеропортах, кінотеатрах, центрах продажів, кафе, ресторанах.

Для грамотного формування плейлиста необхідно мати точне уявлення про те, що вибирає пасажир. Для розуміння ситуації фахівці проводять комплексне обґрунтування, що включає громадську думку, поведінку відвідувачів, проведення опитувань, оформлення результатів. За підсумками складається перелік мелодій, здатних заманити відвідувачів.

З торговими підприємствами все ясно, тому що все зводиться до прибутку. Для чого потрібна фонова музика в аеровокзалах та на залізничних залах очікування? Для того, щоб там можна було під музику приємно перекусити при очікуванні поїзда або рейсу, або зробити приємним придбання презентів, алкогольних напоїв, одягу та інших речей, і предметів. Тим самим за допомогою музичного оформлення поступово витягають гроші з гаманців пасажирів.

Тепер поговоримо про те, як зробити добірку музики для вокзалу чи аеропорту, оскільки тут кожен день знаходиться багато людей різного віку, віросповідання і національності. Ось чому рекомендується звернутися до професійних маркетологів. Вони ефективно проведуть розрахунок вибірки для певного проекту і розроблять план зростання прибутку.