Типи бізнесів

Яка музика повинна звучати в готелях і бізнес-центрах?

  • Фонова музика для бізнесу і системи Digital Signage

Найкраще музичне оформлення для бізнес-центрів і готелів

Аудіомаркетинг на території держав колишнього СРСР  тільки набирає свою силу. Практично всі компанії вітчизняного ринку ще не усвідомлюють вплив реклами на эфективність развитку бренду. І справа тут зовсім не в коштовній телевізійній рекламі, величезного розміру щитах та інших гламурних засобів. Нікого вже не здивуєш привабливими картинками. Слушно розроблена рекламна компанія програмує людину на підсвідомому рівні, проникаючи в його знання та перетворюючись в думки.

За допомогою аудіоматеріалів відбувається збільшення розміру прибутку за рахунок музичного впливу. Деякі власники досі ставляться до результатів аудіомаркетингу скептично. На щастя, в даний час обстановка повільно, але впевнено змінюється в кращу сторону. Ми бачимо, як працюють наші західні колеги і захоплюємося тим, що в ресторанному бізнесі повсюдно використовується музичний фон для росту товарообігу. Зокрема, угода компанії Starbucks і зірки Леді Гага на відтворення пісень з її альбому в день виходу. В результаті цього всі шанувальники співачки зібралися в найближчому кафе, щоб насолоджуватися своїм кумиром і чимось поласувати.

Музичне оформлення - відмінна можливість підвищити вартість нерухомого майна бізнес-центрів і готельних комплексів. Зараз вам стане ясно, чому.

У будь-яких готелях фойє виглядає досить буденно: дивани, вкриті натуральною шкірою, бар, килим і привітні мелодії. Вибір відповідного готелю зводиться до грамотного використання аудіомаркетингу. Слушно організована добірка з пісень згідно з бажаннями клієнтів - це запорука вибору людиною саме цього готелю.

Це ж стосується і бізнес-центрів. У холах той же обслуговуючий персонал, ті ж пропускні пункти і ті ж меблі. Однак внутрішнє оздоблення приміщень і вдала музична добірка - це вже половина справи

Замовити оформлення для бізнес-центрів і готелів ви можете в нашій компанії, що займається аудіомаркетингом. Приготуйтеся до того, що допитливі фахівці кілька днів будуть тісно працювати з вами, щоб зрозуміти споживчий попит і охарактеризувати клієнтську базу.

Наступним етапом стане закупівля спеціального обладнання для відтворення музичного фону. І пам'ятайте, що слушно оформлений музичний супровід готелів та бізнес-центрів сприятиме збільшенню прибутку та іміджу закладу.

Якщо ви хочете використовувати музику в системах озвучування, вам потрібно передбачити витрати, пов'язані зі сплатою мита за відтворення мелодій, до контролюючого органу. На території України це питання врегульовано за допомогою ОКУ. Ми тісно співпрацюємо з ним і маємо ексклюзивні права на європейський контент в Україні.

Незалежно від того, яким чином ви будете робити відрахування - в ОКУ або візьмете ліцензійний європейський продукт, ми забезпечимо вас усім можливим з юридичного боку, забезпечивши повну чистоту ваших композицій.