Типи бізнесів

Аудіомаркетинг в туристичній галузі: вибір музики для готелів

  • Фонова музика для бізнесу і системи Digital Signage

Секрет популярності багатьох відомих готелів полягає не тільки в якісному обслуговуванні, але і в грамотному аудіомаркетингу. Ретельний підбір музичних композицій, відповідних особливостям цільової аудиторії, є гарантією того, що гість буде зупинятися в даному готелі і рекомендувати його знайомим.

Правильно підібрана фонова музика для готелів допоможе збільшити кількість постійних клієнтів і підняти рейтинг закладу. Приємна атмосфера, яка створюється за допомогою музичного оформлення, здійснює позитивний вплив на відвідувачів і формує у них гарні враження про готель.

Вибір музичного оформлення для готелю залежить перш за все від його цільової аудиторії. Очевидно, що клієнти елітних 5-зіркових готелів і гості бюджетних готелів або хостелів мають різні вподобання і потреби.

Музика для готелів класу люкс

Для статусних готелів, що приймають в своїх стінах представників ділової та політичної еліти, зірок спорту і шоу-бізнесу, ідеально підходять класичні композиції.

З особливою увагою слід підбирати фонові мелодії для різних конференцій, самітів, симпозіумів та інших важливих заходів, що проводяться в готелі. Як показали дослідження, створення продуктивної робочої атмосфери і посилення концентрації уваги сприяють композиції Генделя, Вівальді, Баха, а ясність сприйняття допомагають підтримувати легені і мелодійні твори Моцарта та Гайдна.

У вечірній і нічний час доречними будуть музичні композиції в стилі лаунж, що створюють спокійну і приємну розслаблюючу атмосферу. Крім того, можна використовувати інструментальну музику, легкий джаз, а також звуки природи.

Музика для хостелів

Хостели, зазвичай, користуються найбільшою популярністю серед студентської молоді, тому для них буде доречна більш енергійна, динамічна музика. Однак вона також повинна бути фоновою та ненав'язливою. Можна додати в плейлист і популярні хіти, але в цілому віддавати перевагу слід інструментальній музиці або композиціям з вокальною партією іноземною мовою, щоб гості не відволікалися, вслухаючись в текст.

При створенні музичного супроводу в хостелах і бюджетних готелях, як і в ряді інших закладів, варто дотримуватися загального принципу: в денний час включаються більш енергійні, життєрадісні мелодії, які допоможуть гостям налаштуватися на робочий лад, підвищать активність, викличуть бажання скористатися різними послугами, надаваними готелем; ввечері ж слід програвати спокійні, легкі мелодії, які сприяють відпочинку та розслабленню. Таким чином, музичний супровід створює потрібний емоційний фон, дарує відчуття затишку або заряджає бадьорістю.

Ще один важливий аспект, про який не можна забувати, - різноманітність музичного контенту. Одна і та ж музика, яка лунає щодня, швидко почне дратувати персонал готелю, а це може негативно позначитися на якості обслуговування відвідувачів. Тому необхідно подбати про регулярне оновлення плейлиста.

Серйозний підхід до вибору фонової музики для готелів дозволяє підвищити престижність закладу і його прибутковість, тому рекомендується довірити створення музичного оформлення фахівцям. Для отримання консультації та замовлення музичної добірки достатньо заповнити форму заявки на сайті. Наші менеджери зв'яжуться з вами і дадуть відповідь на всі питання.