Типи бізнесів

Музика для торгових центрів

  • Background Musik, Audiomarketing and Digital Signage Systems

Фонова музика для ТЦ

Павільйони торгового центру є простором взаємин з покупцями. Мета центру торгівлі - це забезпечення відвідувачів найкращими умовами для приходу відвідувачів в місця торгівлі.

За допомогою аудіо маркетингу можна управляти інтенсивністю купівельного потоку в залах торгового центру, змінюючи його швидкість відповідно до заданих параметрів. Ось тому музичне оформлення повинно залежати від виду і розташування торгового центру в місті.

Модельований темпоритм залишається основним засобом регулювання трафіком. Згідно використовуваному музичному оформленню буде змінюватися і цей параметр, тому потік буде просуватися повільніше або швидше. Інтенсивність потоку зменшується під час низького трафіку, коли необхідно утримати покупців у відділах торгового центру, і збільшується при настанні пікової відвідуваності.

За даними, отриманим від компанії Market Music, грамотний вибір фонової музики підвищує на 8% час знаходження покупців в павільйонах.

Безкоштовний тест дозволяє підтвердити це для будь-якого покупця. Зазвичай, для приміщень торгових центрів у нас є спеціальні музичні формати, що складаються з невимушених творів lounge-форматів. Темп мелодії змінюється від повільного до максимального під час найбільшого напливу покупців, що допомагає керувати прохідністю споживачів.

Для досягнення найбільшої ефективності необхідно скористатися нашим програмним продуктом, який автоматично модулює музичний супровід залежно від часу доби і відповідно до встановленої послідовності, без підключення співробітників торгового центру. Крім цього, Market Player допомагає транслювати рекламні оголошення і отримати прибуток, надаючи для власників павільйонів ефективний рекламний канал.