Типи бізнесів

Музика для торговельних центрів

  • Фонова музика для бізнесу і системи Digital Signage

Основним завданням торговельного центру, як простору комунікацій зі споживачами, є створення найбільш сприятливих умов для припливу трафіку до орендарів.

Аудіомаркетинг дозволяє регулювати інтенсивність трафіку відвідувачів всередині торговельного центру (ТЦ), сповільнюючи або прискорюючи його, залежно від профілю відвідуваності. Саме тому, фонова музика для торговельного центру повинна залежати від типу та місця розташування в місті.

Основним інструментом управління потоком в ТЦ або ТРК виступає модульований темпоритм. Зміна темпоритму означає, що залежно від підібраного музичного оформлення, відвідувачі будуть рухатися швидше або повільніше. Швидше в години пік, повільніше - в години середньої та низької відвідуваності, коли стоїть завдання якомога довше утримати кожного клієнта.

Музика для торговельних центрів або ТРК

Відповідно до даних Market Music, правильна добірка музичного оформлення дозволяє збільшити середній час перебування клієнтів в торговому центрі на 6-8%. Замовивши безкоштовний тест нашої системи, ви переконаєтеся в цьому на власному досвіді.

Як правило, для ТЦ ми формуємо унікальні плейлисти, що складаються з мажорних, але ненав'язливих композицій форматів lounge і pop. Темп музики може змінюватися в часі, від повільного (70-85 BPM), до пікового (близько 96 -125 BPM) в період максимального припливу відвідувачів (зазвичай, пік припадає на період з 16:30 до 19:30). Це дозволяє збільшити прохідність і споживчу активність.

Для забезпечення цільових ефектів слід використовувати програмне забезпечення (Market Player), яке дає можливість модулювати музичний фон у часі за заданим алгоритмом, автоматично, не покладаючись на свідомість персоналу. Крім того, використання Market Player дозволяє запускати в торгових центрах аудіорекламу (за всіма законами медіапланування, з розрахунком ефективної частоти контакту) - тобто заробити, забезпечуючи орендарів ефективним indoor каналом реклами.

Нормативигучності фонового звучания для ТЦ

При відносно низьких фонових шумах (менше 75 дБ) для ТЦ необхідно забезпечити надлишковий рівень корисного сигналу 15 дБ, при високих (понад 75 дБ) - достатньо 10 дБ. Тобто необхідний рівень звукового тиску становить: Lmax = La + 15, дБ - для приміщення з відносно низьким рівнем фонових шумів; Lmax = La + 10, дБ - для приміщення з високим рівнем фонових шумів. Рішення Market Player від Market Music дозволяє автоматично регулювати гучність музики залежно від рівня фонових шумів.

Для створення ефективного музичного фону для торговельних центрів нам потрібна наступна базова інформація:

  • Середній час перебування клієнтів в ТЦ (хв.) - в динаміці за часом доби, днями тижня, а також з урахуванням сезонності;
  • Середній обсяг трафіку (чол.) - в динаміці за часом доби, днями тижня, а також з урахуванням сезонності.