Типи бізнесів

Музика для кафе та ресторанів: основні особливості

  • Фонова музика для бізнесу і системи Digital Signage

Фонова музика для ресторанів та інших закладів громадського харчування - важлива складова оформлення, сприяє формуванню сприятливої для відвідувачів атмосфери. Підбір відповідних треків допоможе зробити бізнес більш успішним, підвищити лояльність відвідувачів і збільшити виручку закладу. Стиль і жанр музики для кафе і ресторанів вибирають в залежності від типу і особливостей конкретного закладу. Найчастіше використовують музику жанрів лаундж, соул, джаз, а також інструментальну музику.

Детальніше про особливості підбору та користь фонової музики - далі в статті.

Вимоги до фонової музики

Музичне оформлення кафе чи ресторану має відповідати:

  • концепції: обслуговування або самообслуговування;
  • середній тривалості перебування відвідувачів;
  • ціновій категорії.

Так, для розкішного фешенебельного ресторану краще використовувати музику в стилі джаз, а для недорогого молодіжного кафе з системою самообслуговування будуть доречні модні електронні треки.

Фонова музика для кафе та інших закладів громадського харчування повинна бути різною протягом дня: потрібно враховувати поточний час доби і показник відвідуваності. За допомогою зміни темпу і ритму композицій можна регулювати кількість клієнтів: якщо їх мало, музика повинна розслабляти, щоб клієнтам хотілося затриматися довше.

Прийнято вважати, що під динамічні треки люди їдять швидше, а під спокійні - навпаки. Але не все так просто: щоб грамотно вибрати фонове музичне оформлення, потрібно мати глибокі знання в галузі психофізіології.

Музику для ресторану необхідно постійно оновлювати, щоб треки не встигали набридати лояльним, постійним гостям. Так, в кафе та ресторанах із середнім часом перебування відвідувачів більше двох годин радимо використовувати як мінімум 12 годин музики щомісяця, оновлюючи при цьому плейлист.

Переваги грамотного підбору фонової музики для ресторанів

Відповідно до досліджень, проведених нашою компанією, правильний підбір музики забезпечує:

  • зростання показника середнього часу перебування на 15-20% (за даними відеофіксації);
  • підвищення задоволеності гостей (за даними опитувань);
  • збільшення середнього чека (як наслідок попередніх пунктів) на більш ніж 10% (за даними розрахункових систем).

Якщо додатково використовувати музику для кафе за його межами, транслюючи її з метою залучення клієнтів, слід очікувати:

  • зростання конверсії перехожих в гостей закладу зі стандартних 2-3% до 5-6%;
  • збільшення радіусу дії ресторану на 30-60 м.

Грамотно підібрана фонова музика для кафе прискорить зростання популярності бренду, що допоможе збільшити кількість постійних гостей та їх лояльність, а значить, і середній чек закладу. Щоб переконатися в цьому на власному досвіді, пропонуємо замовити безкоштовний тестовий період використання нашої програми.