Типи бізнесів

Музичне оформлення салонів краси

  • Background Musik, Audiomarketing and Digital Signage Systems

Музичні твори для салонів краси

Зараз багато людей відчувають дискомфорт від своєї зовнішності, і не завжди внаслідок комплексу неповноцінності. При збільшенні грошових коштів ми намагаємося більше витрачати на свою красу або дозволяємо собі придбати щось особливе, що не виходило раніше, наприклад, іншого обличчя або волосся. Почнемо з невеликого, зокрема, зі створення зачіски, пілінгу, виконання обгортання.

Для здійснення цих цілей ми відвідуємо спа-заклад, в якому майстри роблять з нас принцес.

Студії-краси наповнені неповторною обстановкою. Приємний аромат, звуки сушарок і ножиць, ненав'язливі, практично такі, що зливаються зі сторонніми звуками, розмови споживачів і працівників студії. І, десь чується ледве помітна, мелодія, іноді динамічна і бадьора або така, що змушує задуматися, спокійна і розслаблююча, особливо при проведенні процедур.

Прийшовши в салон, ми заспокоюємось і наповнюємося упевненістю, що наші проблеми обов'язково будуть вирішені. Ми позбавляємося від веснянок, наше волосся набувають привабливого вигляду, нігті стають міцними, як камінь, живіт - оксамитовим і підтягнутим, подібно персику. Вас коли-небудь відвідувала думка про те, чому ви так впевнені? Музика в спа-салонах, яка вона має бути?

Аудіо маркетинг в салонах краси

Як стверджують західні маркетологи, поведінку відвідувачів можна регулювати на свій розсуд, головне, правильно це робити.

У всьому світі в магазинах, автомобільних салонах, турфірмах, перукарнях практикується використання музичного оформлення з метою збільшення прибутку.

Для впливу необхідно зібрати інформацію, що характеризує клієнта. Фахівці формують образ згідно з різними даними. Завдяки дослідженням з'ясовуються особисті дані, відомості про роботу, захоплення, сімейний стан.

Тепер потрібно клієнта забезпечити всім, що він забажає. Підтверджено, що клієнту легше відвідати магазин, якщо він чує улюблену мелодію.

Музика для спа-студій відноситься до особливих випадків. Клієнт, приходячи сюди, не хоче ні про що замислюватися, спілкуватися або рухатися. Йому набридла рутинна робота. Він хоче отримати повне задоволення, відчути розслаблення м'язів, позбутися від думок і болю.

Якщо техніка володіння залежить від навичок майстра, то на відвідувача насамперед впливають аромати і музичний супровід. Вам же потрібно, щоб клієнт отримав задоволення і прийшов знову сюди? Створіть все необхідне для нього.

Коли нам потрібно зробити нову зачіску, доводиться проявляти силу волі і настрій. Якщо звучить сумовита музика, про яку рішучості можна казати? Відвідувач, почувши таку мелодію, вирішить відмовитися від послуги і піде. У зв'язку з цим кращим музичним оформленням для дослідів над своєю зовнішністю будуть життєрадісні і ритмічні мелодії

Музика для салонів - це невимушений вплив, що не викликає негативного ставлення до торгової марки. У відвідувача немає сумнівів в тому, що він з'явився в салон повторно за своїм бажанням. Аудіомаркетинг впливає на підсвідомість людини, що, як відомо, безпосередньо викликає бажання викласти власні гроші.

ОКУ. Авторські відрахування

При користуванні авторським контентом потрібно не забувати виплачувати відрахування за дотримання прав.

Не всі розуміють, що навіть на весільних урочистостях заборонено використовувати мелодії без оплати відрахувань. Використання контенту будь-якими способами можливо лише при узгодженні з автором, якщо ведеться трансляція, власник точки продажів повинен врегулювати всі права з автором або контролюючим органом ОКУ, який представляє інтереси українських правовласників. Сплачувати потрібно кожен місяць.

Розмір відрахувань залежить від параметрів приміщення.

Як показує досвід, використання неофіційних композицій, будь то включення інтернет-радіо або радіостанцій FM-діапазону виходить дорожче, ніж сума відрахувань. Наприклад, за розповідями клієнта, який звернувся в нашу компанію, судові витрати за місяць в два рази перевищують щомісячні відрахування за легальний контент.